sluta pjåla

Idag klippte jag mitt burr, vilket var väldigt välbehövligt! 
Hade bokat in en tid för en månad sen, men då blev min frisör sjuk och jag hade ändå tänkt avboka för det var den helgen Malin var här. 
Har typ gått med tofs i håret i en månad nu, så ja det var sjukligt skönt att klippa sig :)
 
Iaf så när jag satt där så kom det en mamma med sin son, han skulle få sitt hår klippt och det var så mycket daltande. han satt med mammans iphone och han fick godis och andra mutor. 
disskuterade det med min frisör och hon sa att barn är dom värsta kunderna, och det förstod jag verkligen när jag såg ungen breve. 
Vart kommer allt daltande ifrån? det är väl bara sätta ungen, be den sitta still och vara tyst? 
Enligt min frisör så var det sjukt många som hade mutor och som lovade godis eller pizza eller liknande saker efter besöket. 
Lovade mig själv att när jag får en unge (eller 5) så ska det fan inte vara något daltande, men sen tänkte jag efter och jag kommer nog fan dalta ändå! blä, kan någon smälla till mig då? ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback