Drömmar vs vardagen

Inatt hade jag en väldigt intensiv dröm. Om en massa olika saker men som på ett eller annat sätt satt ihop till en helt (vad det kändes som) naturlig dröm.
Drömde om en person som kom mig väldigt nära för ett tag sen, men som jag inte alls har kontakt med idag, vi jagade varandra i Sthlm, i gamla stan, vid rådhuset, vid blå hallen och så vidare till en park, där så berättade personen för mig hur den verkligen kände och jag kommer ihåg att jag grät.
Jag grät floder.
Efter det så sköts det en massa raketer pga mig, och då hade jag öppnat en länk mellan en annan värld, den andra världen var nangijala.
Och från den världen kom den en massa läskiga små gubbar som skulle stoppa mig? Varför och hur drömmen slutade är lite suddigt.
Vet att jag vakande, förtvivlad, rädd, stressad och blöt om kinderna.
OCH vem tror ni inte jag ser idag i Sthlm? Hur stora är oddsen liksom. Vafan ville den där drömmen säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback