Lyckan finns där du slår dig till ro

Stockholm, storstadslivet, nya vänner, jobb, tjäna egna pengar, se något annat än hudik, göra något nytt. Ja det var något jag "drömde" om länge när jag bodde hemma i hudik. Visst jag mår mycket bättre på många olika plan här nere, men även sämre på andra. Jag jobbar (nästan) heltid och tjänar egna pengar, kan köpa saker som jag inte förr kunde. Jag kan resa, ta en sista minuten, en weekend. Jag här lärt känna en massa fina människor, jag älskar anonymiteten, att det finns så mycket att göra (fast ändå gör jag inget av alla saker) MEN möjligheten finns. Jag träffar min pappa mer än vad jag någonsin gjort och han hjälper mig med en massa saker <3 Ändå saknar jag mina vänner där hemma, min mamma, gunnar, ja jag skulle kunna fortsätta ganska länge :P Vet inte om jag någonsin kommer bli "nöjd" allså jag tror lite att det är för att jag går runt och undrar vad jag vill göra med mitt liv ist för att leva i nuet. Morgondagen är en ny dimension för mig, bokstavligt talat, skjuter upp väldigt mycket saker, men sen gör jag ju dom, men ändå! GAH Hur många gånger har man inte tänkt att man börjar på måndag. Ja men jag ska börja på måndag, jag fyller 24 nästa vecka och det är fan gammalt :( ångesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback