Strikt med stort S

Ojoj vad det blivit för mycket av det godaste på senaste tiden.
I söndagskväll tänkte jag hur less jag var på mitt onyttiga mönster, och har nu bestämt mig för en vit månad.
Wish me luck! Ska träna hårt och vara nyttig tills den 23e november. För då kommer Nilsson! (Förhoppningsvis Mallan och Danne också) så ska jag och Nilsson på Swedish House Mafia :D

Taggad som fan! Kommer bli galet kul.
Vi har VIP biljetter. Så kommer få typ en balkong med egen bar och champagnebord.
Så nu ska jag vara duktigt att köra nyttigt en månad och spara pengar så jag kan lyxa till det på VIP ;) yeeees


Kommentarer
Postat av: Mr J

Ja men lyckatill då:-), fixar du lätt..fatta vad kul det kommer bli den 23:e:-)..bra tänkt:-)

2012-10-30 @ 20:30:34
Postat av: Anonym

Haha tjena :D hittade din blogg på jessicas insta 😊


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback