Hem och förlåt

Imorgon åker jag hem, la la la na la.. Haha hoppas att morgondagen går snabbt på jobbet... Jobbar 7-15 sen går tåget vid 17.50.. Så ska döda lite tid på något sätt :p
Gud vad man uppskattar Hudik mycket mer när man bor här nere.. Men det är väll för att Hudik är hemma liksom.. Man kan stan utan och innan..

Helgen är fullsmockad, först imorgon när jag kommer till Hudik kl 21 så ska jag träffa Hanna och Angelica och ta en bira någonstans :)
Sen lördag, stan med mamma, sen stan med Nilsson, sen fira mallan (hoppas på smörgåstårta ;) sen en lugn utgång med Nilsson och jenkan, varför den måste bli lugn är för att jag ska på dop på söndagen :) det är den största anledningen till att jag åker hem :) ska bli så kul!

Förlåt för att jag är sämst på att blogga :) men ni är tråkig som inte kommenterar, ni kanske kan skriva vad ni vill jag ska skriva om? Eller vad ni vill läsa mer om... Shooot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback