shopping

malin är ju här och vi har shoppat lite, jag har bara handlat saker jag behöver ;)
höhö 

köpte två skinnjackor (eller ja skinnimitation) från HM, en brun och en svart... fick båda för 500 kr då jag hade ett presentkort :D 
(ingen av bilderna är mina, orkade inte ta några just nu :P)
två par skor för pangpris! 
och platådojjorna är jättelätta (och sköna!) att gå i... såååå nööjd
sen en jättefin blus från vila, den får ni se bild på en annan dag, kollade på den i tisdags, sen så gick jag och tänkte på den hela tisdagen och onsdagen, sen gick jag och köpte den...Jag tänker så att går man och tänker på plagget och ångrar att man inte köpte det, då ska man köpa det :P dålig filosofi.. haha

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, skönt att höra att någon annan är likadan. Jag brukar också gå och ångra att jag inte köpte det och det och tänka jättemycket på det ända tills jag får gå och köpa det. Som en bebis som längtar efter sin napp. ;) Nämen jag tycker det är världens bästa filosofi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback