busy girl

förra helgen var jag hemma.. det var skönt och kul :) 
men lika skönt att komma hem.. 
Jag träffade mamma <3 och gunnar och vovsingarna :)
Sen såklart alla kära vänner, åh saknar er hela tiden här nere! Hade en helt grym utekväll med brudarna och inte en lika fullt så grym söndag då jag mådde som jag förtjänade och hade många tankar i skallen som snurra runt. 

Därför var det skönt att åka "hem" på tisdagen, och typ lämna kvar tankarna. 
Här hinner man fan inte tänka eller fundera så mycket på saker, här kör man bara.. 
jobbar man inte så tränar man, eller så umgås man eller så har man kvalitetstid med familjen. 
Fullt upp precis som det ska vara, hann vara hemma i hudik i 4 dagar och hann under den tiden bli sjukt rastlös, jag vet inte om det är för att man hade så mycket dötid förut när jag bodde där.. och jobbade typ 2-3 dagar i veckan..
eller om det är hudik som framkallar den känslan i mig.. 



Mina favvoserier nu som jag varvar är Grimm och Once upon a time, precis my cup of tea.. så dom rekomenderar jag varmt, kolla på dom föfan! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback