inte så taggad tjej

ska snart iväg och träna.. innan jag ska på jobbet på möte.. 
skulle varit ledig idag men icke!
det är så jävla nice att friskis och svettis har ett lunchpass vid 12 varje dag, för det är en perfekt tid om man börjar 15. 
Hinner man göra sig iordning, och äta lunch och poa på innan jobbet. 

Och en helt annan grej, fan vad jag har blivit klantig, måste sluta genast med detta betendet.
För några veckor sen tappa jag mitt SL månadskort och i helgen tappa jag mitt maestro..
SÅ jävla jobbigt :P och onödigt.. men det kompenserades med en rolig kväll men ändå..
Så nu är man kortlös och det känns väldigt handikappat måste jag säga, sparsamt, men handikappat :P
nä nu ska jag gaska upp mig så jag kommer iväg på träningen, även fast jag är jävligt otaggad :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback