Någonsin?

kommer jag någonsin bli helt nöjd med vad jag gör och åstadkommer, kommer jag någonsin bli kär igen, uppleva pirret i magen, lyckan när man ser den personen man tänker på hela tiden.
Kommer jag någonsin slå rot? kommer jag någonsin bli den där bättre människan jag hela tiden tänker att jag ska bli?

Näe blir bara jobbigt att tänka på allt det där nu. Ska försöka leva i nuet och njuta av det jag har.
Jag är så glad för alla fina människor jag fått lära känna här nere och börjar verkligen trivas.
Visst så saknar jag hudik och vissa människor, men det är så jävla skönt att slippa se vissa också.
Efter 20 år i samma stad så kan saker, människor och händelser bli väldigt uttjatade, visst så kommer jag vilja åka hem ofta och så, men ja, vi får se vart framtiden leder.. just nu så är jag mest glad alla dagar hela veckan och det är väll det som räknas?

Kommentarer
Postat av: Edit

Men oj vad du satte fingret på allt jag går och oroar mig för hela tiden! Vi får reda ut det där i helgen helt enkelt:)

2012-02-07 @ 21:50:52
Postat av: mamma

Johanna tänk inte på gårdagen den kan du ändå inte ändra...framtiden den kommer och den vet vi inget om...så lev här och nu..

2012-02-08 @ 04:56:00
Postat av: Mr J

Ja men är det inte gött o trivas:-) vafan skit i det som varit o kika frammåt i livet..eller bättre ändå..lev i nuet..det e det som räknas:-)



Sen angående o slippa folk osv..vart du än bor johanna..folk som slukar o tar energi o bara kostarpå o umgås med..stryk dom ur livet:-) det är åxå det enda rätta..säg till folk nur det ligger till..du,,du o jag kommer inte överens o jag vill inte umgås med dig..punk o slut:-) gör så nästa gång..i nuet..så slipepr du sånt sen:-) Men huvidsaken du e glad nu:-) för det e som du skrev det som räknas:-)

2012-02-14 @ 00:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback