Mer jobb mer ansvar

Har ju blivit varugruppsansvarig för er som inte visste, de flesta av er vet nog inte vad det är. 
Men ni hör ju på namnet ;)

Jag har fått rödvin, och jag känner mig lite stressad över detta, då jag aldrig varit varugruppsansvarig, jag vet att det innebär ganska mycket, tror jag? har inte fått så mycket information om detta heller.. 
jag klagar inte, det är ju mitt ansvar att ta reda på vad jag ska göra osv, jag har en bunt med papper jag ska läsa igenom.
Börjat lusläsa lite och förstår ju det mesta, haha smart tjeeej liksom ;)
Näe men måsta ta tag i detta nu, har dragit ut på det för länge och snart modulskifte även.. 

Gud vad detta känns som att dom som inte jobbar på systemet inte förstår så mycket just nu, MEN Jag borde sova.
heldag imorgon och sen är det födelsedagsfest på lördag hos Gustaw, längtar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback