jobbet rensar tankar

så glad över att jag har ett jobb jag älskar att gå till, okej ibland finns det jävligt jobbiga kunder, men det skakar man av sig. 
Och att man har så himla bra arbetskamrater gör dagarna lite roligare och lättare... 
för just nu så är jobbet det som gör mig glad, tänker mycket på olika saker, och inte positiva. 
Saknar hudik och människorna där hemma, saknar vissa lite extra mycket <3 och önskar vid vissa tillfällen att jag kunde teleportera mig dit. 
Men jag vill inte flytta tillbaka, NEPP
nu ska jag sova så jag slipper plågas av alla olika tankar som maler runt i huvudet..
(fan vad dåligt jag skriver och formulerar mig.. skärpning! skyller på att jag är trött och stressad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback