full faaaart

shit vad tiden går här nere i sthlm, det händer någonting varje helg! varje dag rättare sagt :P haha
Igår så träffade jag Anna och vi var på stan och shoppa lite, åt en god lunch på T.G.I fridays och toppade den med en lyxshake från max, den var ju underbart god. Inte bra att hon introducerade mig för den :P
nu är jag fast liksom.. 

Idag är jag ledig, ställde klockan på 07.00, upp för att tvätta, hade en hel jävla ikeapåse, det är mycket för mig de :P
men det är som sagt en sjukt stor tvättstuga här med ungefär 20 tvättmaskiner, 15 torktumlare och två torkskåp. 
Så det går väldigt snabbt att tvätta, även om man har en hel ikeapåse ;)
så nu sitter jag och ska äta frukost, tittar på matprogram, man blir ju så sjukt hungrig jämnt, och sugen på saker man aldrig varit sugen på förut :P och man blir sugen på att ställa sig och laga en massa mat. även fast jag kanske inte är en mästerkock i köket precis. 

MEN nu til saken, Malin kommer vid 2 tiden, och jag ska in till stan och möta henne, sen stannar hon här till söndagen. 
Ska bli roligt, har saknat henne och ska bli mysigt med sällskap här hemma, har ju haft så lite på sista tiden ;) eller inte.. 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja tack för mysdagen bejb, det får vi göra om nästa gång jag kmr ner! :) Vilken topp var derby köpte på vila? Nån vi kolla på? Skorna med klack älskar jag, vart köpte du dom?!

2012-03-06 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback