En toppenhelg som redan är förbi

I helgen var min älskade vän Edit här, har saknat henne som en tok och hon är en sån här vän som det kan gå hur länge emellan att man inte ses och när man väl ses så är allt precis som vanligt mellan oss..
Vi kan snacka om allt och verkligen öppna oss. 

Helgens bravader orkar jag inte skriva om, men lite kortfattat..  vi var iaf på stan på lördagen och shoppa loss lite, mest second hand fynd, och senare så gick vi och åt på Hard Rock Café, där var det verkligen toppen!
God mat och sjukt mysig atmosfär, men personalen kunde varit lite bättre eller så var det vi som fick en sämst servitris bara :P
Sen fast vi hade planerat och sagt att vi skulle ta oss hem i tid för att inte stressa så blev det ju ändå stress..
men vi var snygga som vanligt och kvällen började bra..
Slutade sådär och jag har fortf ångest över det som hänt.

Men ja, det fick man att tänka till lite och måste börja skärpa till mig.. Men som sagt så hade jag kul förövrigt.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback