Kistagallerian <3

Idag, min enda lediga dag, så blev det shopping för fulla muggar, åkte till kistagallerian, vilket är enligt mig den bästa gallerian.
Det finns dom affärer jag vill ha, och strl finns alltid, t e x på många HM inne i stan så är det typ alltid slut på vissa plagg som man kanske sett på nätet osv.. Men på HM i kista, där finns det minsann! ;)
Shoppa ganska tråkiga men nödvändiga saker, strumpbyxor, ett par svarta tajta jeans, en randig blus, en simpel vinröd tröja och sen lite roliga smycken.. Toknöjd! Nu ska jag nog städa lite sen göra te för att krypa ner och kolla på någon film :) myys! Skulle haft ngn bredvid mig bara :/


(på bilden har jag mina nya jeans och den nya blusen, jeansjackan köpte jag för 170 spänn på myrorna bredvid jobbet, and i'am in löööve. Dålig bild dock..)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback