Jag älskar dig

Ibland undrar jag om folk verkligen förstår vad dom orden innebär?
Folk kastar ur sig det så det får mig att må illa...
"Åh vi har dejtat varandra i 2 veckor, nyss ändrat Facebookstatus och vet du? Jag älskar diiig!"
Sen tar det slut efter 2 månader. så typiskt :p
Jag är försiktig med dom orden, för dom har sårat mig så det har ärrat båda hjärnan och hjärtat.. Både från min sida och från andras sidor.
Jag vill att stunden när någon säger att man älskar mig ska vara speciell.. Haha vad klyshigt!
Men allså jag vill inte att man bara ska strö det omkring sig som katter skvätter sand i kattlådan..

Har haft många ups and downs med killar och kärlek.. Jag längtar efter att bli kär, men just nu stormtrivs jag som singel.. Visst saknar man att mysa och så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback