Bodyjam

hektiskt dag, ställde klockan för att städa trapphus, la på ett kol som fan för att hinna möta Jannina vid tågstationen
ÅH fällde en tår när jag såg henne, kände mig som ett litet barn när jag var påväg till tåget, gick och log och var skitglad :P
Sen så åt vi på Noj`s och gjorde stan, vilket gick snabbt ;)
Och efter det så blev det hejdå, känns skitkonstigt att vi bara kan skriva sms och ses inom 5 min, vilket var omöjligt förut... GLAD TJEJ
SEN BLEV det träning, taggad som fan.. kommer dit och ska köra min gymrunda, men så haffar en instruktör mig där och frågar om jag inte ska på Body Jam, hade ju inte tänkt det men jag kunde inte säga nej så jag körde på.
Kul som satan var det, fast man är ju inte så jävla bra på att dansa :P blir väll bättre efter några måndagar på Body Jam, då får folk på krogen akta sig sen ;) höhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback