jättelycklig tjej men ändå inte

allså, sjuukt. jag har fått jobb
i Stockholm, i city. 
Så lycklig just nu, men ändå inte
kommer ju lämna folk jag inte vill lämna, som Leonard, Mamma, Gunnar, Nilsson, Mallan, Jenkan och många fler.
Men jag ska ju inte flytta till världens ände precis, det är bara några timmar med buss/bil/tåg
så ni måste hälsa på mig! LOVA

Sa upp mig nyss och jag vet inte riktigt om det har gått in i skallen på mig :p
Ska tjata ner ludde också, du måste komma ner du också älskling, annars går jag under :( <3 

ÄNTLIGEN drar ja ifrån den här hålan, hudik är mysigt och fint.
Och det är inte omöjligt att jag kommer flytta hit igen när jag är äldre och nöjd. och vill ha trygghet och så. 
(haha låter som jag ska leva rövare i sthlm)
MEN JA, TACK gud! :D

Kommentarer
Postat av: Mr J

Men grattis grattis :-) Tråkigt för Hudiksvall men kul för dig:-). Hoppas att allt ska gå bra:-)

2011-11-02 @ 20:14:34
Postat av: Ludde

Men det är ju klart att jag kommer ner och hälsar på så ofta som möjligt! :) <3

Jag får passa på att åka ner med farsan, tror att han brukar bila ner lite då och då fortfarande ^^

2011-11-15 @ 17:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback