flyttnerver? neeejdå

allså, om en vecka, då bor jag i sthlm, har antigen blivit klar med att flytta eller så är jag i full gång med att packa upp saker.. 
Längtar som ett as
längtar efter att få träffa nytt folk, få se lite nya omgivningar, börja simma :P 
kommer kunna träffa pappa och brorsan och hans familj mycket mer. 
och kommer kunna ha mer anonymitet där nere, inte bry sig så mycket.. 

lättare att börja plugga? redan kollat på lite saker jag intresserad av att plugga men säger inget :P 

vetni då? smart johanna som börjar med att packa ner sin garderob? hahahaha !
sparade dock lite kläder menvafan liksom.. har ju inget att ta på sig >.<

Kommentarer
Postat av: KÄRLEKEN

Hah! Så du är också nyinflyttad i Stockholm snart? Det är jag som mailade på Helgon, kunde inte låta bli att titta på din blogg :)



Skoj för dig! Jag tycker det är skitkul här!



2011-11-19 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback