fet V.S smal

flytten till sthlm smyger sig på, och ja jag tror inte det gått in i skallen än :P
Har kollat på saker som är nödvändiga att köpa där nere, en av sakerna är träningskort.
Då finns det ett skitbra alternativ. 
Finns ett badhus i upplands väsby, där det även finns ett gym, och även en massa gruppträningar.
390 spänn per månad, då får man allså bada och träna hur mycket man vill. 
SJUKT bra ju, fan vad jag ska bada då :D det är ett typ äventyrsbad, men hade mest tänkt att försöka simma mycket. allså simma så jag blir slim ;)

Afropowerdance
BodyBalance
BodyCombat
BodyPump
CXworx
Cykel
Easy Line
Vattenträning
Zumba

Det är några av gruppträningarna som finns, ASBRA ju :D 

Sen ett SL kort är ju prio 1, så jag kan ta mig till och från jobbet, kan ju vara en fördel liksom ;) 

MEN så nu jävlar ska mitt liv se annorlunda ut :) 

men ni kanske undrar över rubriken, allså ja. finns ju så mycket mer skräpmatsställen i sthlm, måste försöka att motstå ;) 
Pizzahut, ÅH! fan vad smarrigt. 
men kommer jag in i träningen så är det nog inte så svårt att motstå, för då ser man resultat snabbare. 

HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback