Ångest en nykter lördagkväll

allså låter som jag har ångest för att jag är nykter, men så är inte fallet.. 
har ångest över förra helgens bravader, :p usch! 

Malin du skulle dragit bort mig, why? vet inte hur länge det varade, men ångrar varje minut.. tänk vad jag kunde gjort dom där minutrarna istället.. 
Vet det nu och har fan vetat det sen 1½ år sen tillbaka att det inte är någon idé. 
Men jag blir alltid blödig när jag druckit lite, och vi har ändå minnen tillsammans, men där slutar det. 
Det är bara minnen. 
jag kan inte bli kompis med någon som är skyldig min familj saker. 
eller någon som tar åt sig för minsta lilla och tror att allt handlar om henne.
jag säger inte att jag är guds bästa barn och inte gjort saker fel. 
Men någonstans finns det en gräns och jag vet vart den går.. 

Hon är säkert jättelycklig nu att jag ska flytta, och det är jag också, äntligen säger jag! 
FINALLY! 
haha 

jag hatar en människa i världen, och det är inte hon som jag pratat om. 

Det är en människa som skadade min mamma. så jag vet vad hat är.. 
Men skulle jag få veta allt hon tycker och säger om mig så antar jag att jag kanske skulle ändra mig. 


AJA ska försöka få bort ångesten. 
ska ringa en person som jag saknar och älskar 
är glad att han finns i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss Johanna

2011-11-21 @ 20:25:09
Postat av: johanna

älskar dig också mamma! <3

2011-11-22 @ 00:19:14
Postat av: jannina

älskar & saknar dig jojo <3

2011-12-03 @ 04:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback