träna vare också ja

usch nu var det ett tag sen jag träna, två veckor sen eller ngt :S shit :P
låg ju i, i en månad eller ngt, sen så hände det massa och man tappa det, om man var mer seriös skulle man ju ta med träningskläder så kan man ju bara gå ut och ta sig en löptur..
MEN NJAE

"men på måndag"
hur många gånger har man sagt så ;)
därför tänker jag säga så en gång till bara för att, på måndag åker vi hem från danmark och då ska jag kämpa till p&l så kommer jag njuta dubbelt så mkt när jag är där med min darling
ah försöka ska man iaf :D



Kommentarer
Postat av: jannina

Tror vi njuter mer om vi är feta. Skippa bikinikroppen!!!

Postat av: johannaa

feta men vackra, låter bra de också va ;)?

2011-05-30 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback