Fan nu vare slut

nu är de här två veckorna slut som jag längtat till så länge... SUCK
men kul har jag haft så det inte går att beskriva :P
god mat, och sjukt rolig fest
vi åkte ut till ett fort på festen (flakfortet) där var det rundvisning och mat som gällde..
Det är så synd att vi åker ner till danmarks så sällan, men nu bestämde vi att det ska bli fler gånger om året..
var 3 år sen jag var ner...

Skriver kanske mer sen om alla händelser, har ju bilder också.. inte så många som jag hade velat ta dock, hade fullt upp med annat ;)
lite för mycket shot kanske det blev.. och blev introducerad till en ny drink "brandbil" den var gooo
mums.. många sånna blev det också,, blev lite av varje då det var fri bar ;)
muhhaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback