YÄS

IMORGON drar jag! känns overkligt!
Ludde och jag håller på att packa nu, det är saker i hela lägenheten, underbar känsla, vill inte att den här veckan ska ta slut! :(
idag har vi handlat och fixat lite inför veckan och avresan imorgon, har redan fått min bränna, väldigt fin måste jag säga, först bränna från min klänning, sen en bränna från min väska som jag hade mellan brösten, allså ni fattar :P
så har som ett vitt band i mitten av bröstet! FINT! :P
inte...

sitter med en god liten drink nu, känner inte av spritsmaken någonting alls (är ju lite sjuk såklart nu innan p&l)
så ja den här veckan kan bli farlig :P
kanske blir friskare också? vem vet ;)


hoppas att han tar fram den här "kom-och-ta-mig" blicken i tältet också ;) HÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback