Dilemma

åh jobbigt, sitter och tittar på vad för träningskort jag ska köpa...
Har ju sen, hm... 8 år tillbaka gått på friskis och svettis :P sååå har lite separationsångest.. haha
näe men känns som jag skulle träna mer om jag gick på ett gym som låg lite närmare än friskis.

För just nu (i sommar) så har jag inte tränat så värst mycket (ångest!)
och man märker ju det snabbt :P fan jag som tränade 4 gånger i veckan förut liksom..
Nu INGEN gång, phu, dåååligt av mig
fast idag så sprang jag faktiskt i 30 min, var död sen :P


men ja, det är så svårt.. fortsätta på friskis eller köpa någon annanstans ?
what do you think??!??!

Kommentarer
Postat av: Mr J

Fan prova nått nytt det e aldrig fel:-)

2011-07-21 @ 13:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback