glada miner

här sitter man och mår lite extra bra, väntar på plankstek och solsidan.. MUMS!
nästa helg fyller man år, åldersnojja? njae, försöker att hålla mig till yngre folk så känner jag mig yngre själv ;) HÖHÖH

har träffat en snygging, som jag har det mysigt med <3

partykryssen var rolig, men jag var strikt! jämfört med de andra kryssarna.. :P

näe jag var inte så taggad att blogga nu känner jag

saknar jannina iaf, såå tomt utan min roomie.. fast mina rutiner har kommit tillbaka nu iaf så inget ont som har ngt gott med sig eller hur är det man brukar säga? :)

 
sådan faster sådan brorsdotter? ;P

Kommentarer
Postat av: Mr J

Träffat en snygging o har det mysigt med, det lät ju otroligt trevligt, starkt gilla på det:-)



Sen strikt på partykryss, hmmm vad menas med det;-), partykryss då ska det partas:-) inte ta det lugnt hahahaha.



Sen måste jag säga såhär, du e ju inte lastgammal direkt, så du kan nog känna dig ung ganska länge till, det gör iaf jag;-)



Ja ja hoppas iaf att det går bra med din snygging iaf:-)

2011-01-31 @ 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback