den efterlängtade lönen

Idag kom den efterlängtade januarilönen in (eller decemberlönen blire ju)
nu känner man att slitet i dec var värt :D
kan dock inte shoppa, eller göra av med pengar mer än att betala räkningar, och det har jag redan gjort :(

sen måste jag verkligen på en sväng på ikea, gardiner, tavlor, och en och annan möbel ska inhandlas, sen är man väll fattig :P usch
men vill komma iordning, man ser att jag är "nyinflyttat" när man kommer hit, inga gardiner (ALLA ser in)
helt tomt på väggarna och ja.. man ser det bara helt enkelt :P



idag har jag hur mkt som helst att göra, vill helst inte tänka på det.. och måste börja tagga inför partykryssen imorgon, inte så taggad dock.. hade hellre stannat hemma och bekantat mig mer med en viss person ;O
men antar att det kommer jag ha tid med, men ändå :)

nu måste jag fräscha till mig och dra ner på stan med mallan och inhandla saker tills imorgon, leta fram passet också kanske! shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback