bra service

förra veckan.. kommer inte ihåg vilken dag så köpte jag en blus från MQ.
använde den i lördags, tvätta den igår...
och den gick sönder i tvätten gissa om jag blev ledsen, för det första så har jag tittat på den hur länge som helst, och jag älskar verkligen mönstret
Gick dit idag i hopp om att kunna byta den (i hopp om att dom hade min storlek) men de hade dom inte...
MEN :D tur som man har så fixade dom det och ringde till gävle tror jag det var och frågade om dom kunde skicka upp en str 38... och det kunde dom YEJJ

sååå bra service av er MQ!

Kul om man liksom använt den en gång sen går den sönder.. hoppas inte den nya gör de...



(den första bilden gav inte blusen rättvisa därför måste jag ta en av mina egna:P mkt viktigt att inflika)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback