avund

jag avundas er människor som vet vad fan ni vill med era liv...
vad vill jag? är en återkommande fråga i min vardag, men den frågan får mig bara förvirrad och jag mår dåligt såfort jag tänker på vad jag vill med mitt liv, jag är 21 snart 22 år och har noll koll på vart jag vill, vad jag vill och när jag vill...

Just nu har jag det bra, men är jag lycklig? vettefan de
jag har en fin lägenhet, underbara vänner och familj, ett bra jobb som jag stormtrivs med, det är väll de man strävar efter?
äh kommer inte bli något klokare på detta.

jag och jannina har iaf kommit på en liten plan som kommer utföras om ett år hoppas jag, det är verkligen något som jag tänker satsa på och något som inte får rinna ut i sanden.
NU JÄVLAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback