tha weekend

helgen har varit perfekt!
i fredags, så jobba jag till typ halv åtta, helt slut!
Men jag och angelica åkte på donken, jag måsta prova den nya burgaren.. den var sådär..
iaf så hade jag och angelica precis hunnit beställa så kom det in en hel busslass med jobbiga människor. sthlmare kanske? lät som det iaf..
Bland annat var den en ganska tjock sönderblonderad tjej, hon hade beställt en sallad.. vilket var bra, eller hur?
Men hon hade även en strips vid sidan av salladen, är det inte den som är typ onyttigast? haha smart tjej, hon var lika smart som hennes hårfärg ;)

sen hem till mig och lite vindrickning och singstar, svenska hits schlager as usal när man är med angelica ;) haha
lite less på de nu...
manis och dricka lite mer, blev några shots och någon öl :)
angelica fick mig att börja dansa på ett bord, då blev personalen arg.. torrbollar ;)

har alltid så roligt med dig angelica ;) puss påre bejb



sen lördagen så var det inflyttningsfest hos jonas :)
ludde och jag drog dit, sen svek ludde mig ;P men det var kul på festen länge sen man hängde med jonas, borde bli oftare...
utgång efter det och det dög väll :P hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback