nyttig tjej !

mysig dag, fått varit med godingen nästan hela dagen.. väntar på han nu :)

träna i 2 ½ timme idag :O snacka om att jag kände mig duktig!
fick en instruktion på gymmet, har dock haft gymkort i snart ett år :P men tänkte att det var dags nura..
så gym i en timme, sen jympa..
(ska försöka att träna 5 gånger i vecka nu så jag verkligen kommer igång)
sen förstörde jag ju allt genom att åka på donken med angelica.. haha
men man kan ju hoppas att fettet satte sig på musklerna ;) vad tror ni?

nu är jag nyduschad, och sängen är renbäddad, weehoo så jävla skönt.. undra hur länge den kommer få vara det nu när min pudding snart kommer? höhöhöö



Kommentarer
Postat av: Hanniz

haha kåtbock:) ni kommer sperma ner den direkt :D

Postat av: Johanna

Haha men Hanna vad tror du om mig ;) tänk på att morsan läser också :O

2011-02-10 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback