helgens planer... perfect!

har hela helgen planerad, bra eller dåligt? ja jag tycker personligen att det är toppen!
dock måste jag boka in lite sovtid också, för det kommer vara en stressig helg.

imorgon blire jobb 8.15 - 19.20, sen kommer jag väll vara död?
man är så slut i huvudet efter ett sånt pass, träffar massor av människor, och att det är lön imorgon kommer det inte göra det lugnare på jobbet precis :P phew blir trött av att tänka på det..

ska iaf äta ute med angelica efter jobbet
"äta ute" låter så fancy, men jag menar typ pizza eller liknande..
jag skulle vilja prova den nya burgaren på donken, någon som provat? den ser yummie ut iaf.

sen äre jobb på lördag igen, 8 - 15, sen hem och göra sig taggad för inflyttningsfest hos min käre vän jonas, drar med mig min snygga pojkvän också <3
kanske kan sova lite då innan? eller hur mycket kommer jag sova om ludde är här? HÖHÖH

och utgång sen på kvällen är väll obligatoriskt när det är löningshelg? YESBOX

hade velat hunnit med lite shopping också, tänkte försöka klämma in det på lördag mellan 15.30 - 16.00 stress!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback