perfekt helg

åh vilken bra helg jag haft! helt underbar! Har ju dock jobbat fredag och lördag, men efter det så var det ju helg ;) Efter jobbet på lördag så åkte jag till pappa och Birgitta och åt julbord, supergott! Sen så drog jag vidare till en jobbarkompis, där lite fler kollegor var, det blev TV-spel, alkohol och en massa snack. Väldigt bra kväll måste jag säga! har hur bra arbetskamrater som helst, tänk att jag kunde få sån tur igen :D Imorgon är jag leeeedig! då ska jag bara ta igen mig innan julstressen, men jag jobbar inte så farliga pass den här veckan, inte som förra.. men jag har ju mina aningar att dom kommer ringa in mig/fråga om jag vill börja tidigare.. men ställer gärna upp. Nu blir det till att packa upp mina påsar med shopping, som jag handlade i tisdags! haha inte haft tid att packa upp.. Som sagt så har jag bara varit hem och vänt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback