längtan

längtar efter julen.. 
Mysa på med familjen, äta gott, skratta, umgås.. få träffa mamma, gunnar, zelma, zorro och givetvis brorsan och hans familj <3
sen blir det ännu mer glädje när jag får träffa polarna på söndagen.. 

Dock ska utgången i hudik bli sådär, allså nu vet man ju hur kul det är i sthlm så kan ju suga ganska rejält. 
Eller ja jag får ju träffa en del människor som man saknat och så. 
Men utöver det så ska det inte bli ngn höjdare :P

satt och tänkte på en sak på bussen att jag är jävligt glad att jag tog fingrarna ur röven och äntligen flyttade ifrån hudik (förlåt om jag tjatar) men har lite ångest att jag inte gjort det tidigare.

Man kan inte utvecklas i hudik, eller jo haha visst det kan man väll. 
Men ja fan, svårt att förklara. men vill man plugga så måste man ju nästan flytta eller läsa distans.
Jag menar, gå och jobba i en affär hela livet är inte min dröm, vad det än är för en affär.. 
visst vissa nöjer sig bra med att göra det, och jag klankar inte ner på dom som gör det.
Men ja, se samma människor dag ut, dag in. Veta att, resten av mitt liv kommer se ut just så som denna dagen sett ut.
Skönt även att slippa skitsnacket, visst det fortsätter väll fast man är här nere, men ändå.
Människor som klagar och snackar skit om andra, sen så, när det inte finns ngn för dom så duger just den människan som ens bästa kompis.. haha patetiskt! 
har alltid hatat när folk har kompisar "henne/han-ringer-jag-ifall-ingen-annan-vill"
Dock har väll alla gjort så någon gång, men när folk har liksom som rutin. 
och dom visar det så tydligt att man märker det. 

USCH !
justija, jag är bäst på att göra guccamole, mums! 


Kommentarer
Postat av: Mr J

HAHAHAHA skönt att du trivs i vår huvudstad iaf:-). Men du kommer nog snart o märka att såna människor som snackar skit o har sånna sistaminuten vänner finns det minst lika gott om där nere som här;-). Men hoppas det går bra för dig med allt iaf där nere:-) o god jul förfan:-)

2011-12-23 @ 10:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback