En av fördelarna att jobba på systembolaget

SÅ då har man inhandlat ett årskort på friskis. 
Med hjälp av jobbet ;) 
vi får ju friskvård, så jävla bra! så årskortet blev lite billigare :)

Jobbigt dock att jag måste köpa ett "tvåföreningskort"
eller måste, måste ju inte, men när man bor i upplands väsby så gäller inte kortet som gäller i sthlm city..
Men nu så kan jag träna all träning på alla friskis och svettis i sthlm city, och på all träning här i upplands väsby!
GRYMT
varför jag inte bara köper ett kort till en förening är så enkelt som att det ligger ett friskis och svettis alldeles bredvid mitt jobb, och det känns behändigt, kan jag träna innan/efter jobbet. 
Sen att ha i upplands väsby är bra de dagar jag inte jobbar och vill träna och inte pallar åka in till ciry, 20 min är ju jobbigt ;)
haha
Det är ju fan att man måste göra det så bekvämt som möjligt för man ska göra ngt åt döfläsket ;)
Sen att det finns så mycket större utbud av träningsformer på friskis i sthlm gör det bara roligare!
Aerobics
Box
Cirkelfys
Core
Core bosu
Dans afro
Dans fuego
Danspass
Flex
HIT
Intensiv
Ki balans
Skivstång
Station
Step 1
Yoga 1

Aerobics
Box (bodycombat)
Cirkelfys (fysträning i cirkelform)
Core
Core bosu (coreträning med en balansform som redskap)
Dans afro
Dans fuego
Danspass (danspass med en massa blandade danser)
Flex
HIT
Intensiv
Ki balans
Skivstång (bodypump)
Stationgympa
Step
Yoga
sen är det ju all vanlig gympa också, bas, medel, puls... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback