tappa ej hakan nu

förra veckan

mån -
tis - kebabrulle
ons - donken
tors - thaimat
fre - pizza
lör - pizza
sön - donken

du är vad du äter, kanske ett program jag borde vara med i?
HAHA vilket fetto man är ? shit får ångest när jag tittar på vad jag skrivit :P usch
tur att man tränade ganska hårt den veckan :P men denna vecka har varit striktare..
antingen äter jag mkt eller ingenting, måste hitta balans..
idag en macka till frulle, en morotskaka till lunch och ett ägg till middag, inte så bra de heller kanske?

Var iaf på stan med Hannah och lyckades göra lite fynd :)
hon tyckte även att det inte syntes på mig att jag fettat mig förra veckan som jag gjorde.. skönt derå ;)
nu blire någon liter vatten innan man ska lägga sig och vara utvilad till klockan 07.00 imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback