svättigt

phu, kom nyss hem från gymmet, svettigt värre.. det är kul när man börjar kunna ta tyngre tyngder nu, stark tjej ;)
fast ser inte så mkt, eller jo lite gör jag väll, men jag vill ha DRASTISKA förändringar..
börjat springa på bandet också, alltid varit anti mot att jogga, springa, löpa ja ni vet vad ni nu säger ;)
men har faktiskt kommit på att jag trivs att springa på löpband, när man inte har något mål liksom, utan man bara ser tiden och blir peppad att springa längre och längre ;)

sitter nu halvnaken i soffan, hungrig!
vet fan aldrig vad jag ska äta efter träningen... protein i knoow. men helst vill man ju ha något snabbt och enkelt pga att man är vrålhungrig.. iaf jag....

Kommentarer
Postat av: Mr J

Köp en gainomax, det e snabbt o enkelt;-)

2011-04-06 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback