stressss

börjar känna lite stress om hur, vad, när jag ska ta tag i studierna, eller ta tag i att jag faktiskt inte alls trivs i hudik, bland alla jävla idioter :)
Vill ju verkligen därifrån, har blivit fast på något konstigt sett :P
det som kommer lämna ett stort tomrum när jag flyttar (när nu det blir) är mina älskade vänner, saknar dom redan nu fast jag åkte från hudik i söndag... :(
Har ju en lägenhet här i sthlm om jag vill flytta hit, det är ju inte många som har den chansen...
så ja, fan.
har en liten oplanerad plan iaf, tror jag iaf :) tror jag, vet inte, kanske.. fan :P
vet iaf att jag trivs här, som sagt, less på hudik, folket, staden... okej nu på sommaren så är hudik underbart :P men det är sommar 3 mån om året, fan måste tänka långsiktigt.
sitter och tittar på olika yrken, program och utbildningar jag kan tänka mig... svårt!
avundas er som vet vad ni vill göra med ert liv.. fuu
nu blire film i soffan.. .
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback