påsklugnt

ska hela hudik supa denna helg? ja jag tror bestämt det :P
MEN INTE SJÖSTRÖM
vad har hänt liksom?

höhö, näe men blir en lugn helg med familjen, god mat och bara vara.
väntar nu på mamma och anneli (mammas kusin som är uppe över helgen)
dom ska hämta mig så ska vi ut till fläcka och bada tunna (SOLA?) och äta good mat as usal när man är i fläcka, tur att man inte bor där säger jag bara då hade johanna varit fet(are)

Sen imorgon ska vi till brorsan stuga, då ska vi fira att han fyllt år, med smörgåstårta och grillning.. MUMS
årets första grillning liksom, på jockes supergrill

Sen på söndag så drar jag till sthlm, till papsen :)
umgås med han lite, shoppa lite, men bara lite, måste tygla mig :P
måste inhandla lite sommartoppar/t-shirts ja rent allmänt bara massa överdelar känns det som, shorts och så har jag, men det är tunt med överdelar som sagt, monki kommer vara en affär jag MÅSTE besöka, och beyond retro <3

hihi
ja jag har inte så mkt mer att säga än GLAAD PÅSK och sup lite åt mig med ;)

Kommentarer
Postat av: Mr J

Men glad påsk på dig själv, hoppas den blir så härlig som du vill o att den varma solen ler mot dig hela helgen;-)

2011-04-23 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback