hektisk dag <3

mm, gillar när mina dagar är fullspäckade...
som denna, jobbade 7-12 sen träna jag, kom nyss hem och håller på att tona håret och ska snart göra mig redo för att träffa dannyboy, han ska skriva på kontrakt för sin nya bil :D ville haka då ja så de fick jag
sen hänga med danne resten av dagen, vi ska bla äta på tre bockar, om vi får ett bord vill säga..

jobb imorgon hela dagen lång, sen fredag blire trapphus och BIO
scream 4! med ett helt jävla pack :P haha kul att gå många på bio, vi är en sådär 6 pers :D
Malin, Jenkan, Danne, Jag, Idha och Dannes lillasyster Diana :) kanske blir fler å, vem vet..
Och lördag, fest!
Björn Rosenström ska på august, inte för att jag är ett sånt stort fan :P men bra festmusik ju, man kan ju många texter också tyvärr ;)



Lovar att jag kommer sitta och skrika rakt ut :P hoppas alla andra också gör de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback