bra dag i huvudstaden :)

vilken toppendag det varit !
sov länge, gjorde mig redo, pappa hämta mig (har nämligen papsens lägenhet helt för mig själv)
så åkte vi till sthlm city för att fixa lite stuff :) som jag hade planerat, blev oplanerat ändå, på ett bra sätt :D
Sen ut till kista gallerian, för mat och bio.
O'learys blev det, för första gången för mig, aldrig varit där.. finns ju inte i hudik heller så, men manis är väll typ som de :P
åt ju som man storkna, usch :P hårdträningen måste upptas när man kommer hem.
sen blev det några vändor i ex antal affärer, men ingen shopping, titta mest.. ska tillbaka imorgon ;)
såg väldigt mkt som jag ville ha, monki skulle jag kunna handla upp hela affären vafan :P
Och sist men inte minst så vart det bio, det är obligatoriskt när man är med papsen <3
jag fick bestämma bio, dock tog jag en dålig film... SOM jag trodde skulle vara bra då jag älskar "världen-går-under-filmer"
men det var ingen sån det var en skjuta skjuta film.. var helt slut i skallen när man kom ut från biografen :P
men ja visst den var bra och så, inget för mig kanske :P
pappa sa att det var exakt samma handling som independence day, så för er som sett den så behöver ni inte sen denna ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback