Vänner

Den här helgen har jag fått umgås med folk som jag gillar väldigt mycket :)
Edit, Hanna, Angelica, Danne, Björn på ett hörn å ;)
jag hoppas att vi kommer vara vänner länge, blir glad av er <3

Saknar jannina så jag spricker, och att titta på p&l bilder samtidigt som en massa blödmusik spelas gör ju inte saken bättre :P fjantig jag känner mig nu... men dig vet jag att jag alltid kommer ha nära.

Trodde att efter du flyttat till sundsvall att vi aldrig skulle bli tajt igen, men när vi åkte på P&L förra året så var det som att vi umgåtts de 2-3? åren vi inte setts, så jävla lycklig för att vi har sån bra relation med varandra :)
dig vill ja inte förlora och jag vet att det kommer jag inte göra heller, vad än som händer...

trodde inte att man kunde "göra slut" med kompisar, men tydligen så går det?

inget jag rekomenderar

Var med danne och åt lunch och gjorde en runda på stan och handla mat tillsammans, MYS ! :)
som du sa danne så måste vi görat oftare... :)




Kommentarer
Postat av: jannina

yes. right here. always n forever :D

Postat av: mamma

Dårliga kompisar är inget att ha Johanna...vänner ger och tar...men vissa och vi vet vem sög all energi under många år...och det vet du...och du kan sommna med en vit kudde...du var en bra kompis...och det blev dyrt...men det man inte dör av gör en starkare.

kram...

2010-10-28 @ 06:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback