Smart tjej

jag hittar inte min Iphone laddare :( så igår hade jag lite panik, för att jag inte hade någon mobil och för att hur jag skulle komma upp imorse till jobbet...
Så jag gick ner i källaren för att leta en av mina många gamla mobiler, och där hittade jag en gammal goding



Älskar verkligen den här mobilen <3 trodde jag skulle tappat min snabbhet i sms-skrivandet, men det hade jag verkligen inte gjort, skriver som tornado på den, haha..
Skriver iaf inte lika snabbt på iphonen som på denna...

Iaf så var jag glad över att fått tag i något som kan väcka mig i tid till jobbet...
ställer klockan på 8.00 (börjar 11.20 men gillar att vakna tidigt och ha god tid på mig osv)
och så ringer min telefon klockan 07.00 jag vaknar upp helt yr och tänker
"va fan jag har inte ställt ngn klocka nu?"
då var det telefonen som ringde, och det var adressändring.. jag tänkte : varför ringer dom till folk såhär tidigt?

Iaf så, klockan var ju (enligt mobilen) 7 så jag tänkte att jag kunde ju somna om en timme minst iaf... sov till 09.00 (vad jag trodde)
klev upp, duscha lääänge, åt frukost länge, satt och titta på smallville, och tänkte precis slå på ett till avsnitt när... jag tittade på min klocka på väggen och den visar 10.45, jag står och skriker och gapar, naken, blött hår och helt ofixad, jag trodde ju klockan skulle vara 09.45... men ja min mobil var nog inställd på vintertid, såå det var bara att skita i håret och fixa till sig, jag kan fixa mig på 5 min om det behövs så egentligen var det ju inte panik precis, men bara det att jag trodde klockan var 09.45...
Det var det som gjorde mig stressad...

Och imorgon ska jag kliva upp tidigare än vad jag gör när jag jobbar, NAJS, näe..
ska fixa mig till klockan sju, så halv sju lär jag kliva upp...
ska först städa på gunnars jobb sen ska jag vidare till sundsesplanaden och rensa ur .... KUL! sen träning på kvällen. fullspäckat schema :D

NU ÄRE PH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback