skärpning

tränar minst 2 gånger i veckan, vilket mest beror på att de dagar jag jobbar så pallar jag inte träna, förut så tränade jag liksom periodvis, tokträna kanske i 1 månad och då körde jag verkligen hårt, men sen rann det liksom ut ur sanden.
Men nu så har det blivit en vana, goodie.
men nu blire skärpning, för de 2 passen som jag och angelica kör varje vecka är lame enligt mig :P
man blir knappt svettig och det är inte alls jobbigt, så nu ska jag köpa mig ett busskort, så kan jag köra hårt.
Hitta någon slags medelnivå.
Går ju mest på de passen för att angelica vill gå på dem, men skulle vilja utmana mig själv mer..
så köper jag ett busskort så är jag inte så beroende av angelica, för det är ju hon som skjutsar varje gång ;)

så nu jävlar, blire gym och jympa fullt ut !

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra tänk min flicka...

2010-10-28 @ 06:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback