mycket ska man vara med om

ja inget negativt menat allså :P
men när man sitter i kassan på jobbet så får man höra mkt, ja väldigt mkt faktiskt.
Både om mitt utseende och vad folk tycker och tänker om allt från hav till himmel...

idag t e x var den en medelålderskvinna som jag skulle ta betalt av
jag: 239 kr
Hon: *tyst*
jag : hallå?
hon: oj förlåt jag stirrade på dina ögonbryn dom var så fina...

haha liksom ? ja jag tar det som en komplimang men det var lite roligt :P

sen var den en gubbe som kommentera mina örhängen : ja det är inte ofta man ser sånna där speciella örhängen...
jag ba : nä verkligen inte

det är ett par örhängen från HM, typ runda stora pärlskalsliknande vita örhängen... haha  jaja, finns så mkt mer.. men just nu kommer jag inte på ngt mer men lovar att skriva om jag gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback