Lite krav har man ju

för ett tag sen så la min polare Hanna ut en lista på hur hon ville att en karl skulle vara...
ganska många krav måste jag säga hanna ;) man ska kanske inte ha för mkt krav för då hittar man väll aldrig någon, dock tror jag inte jag kommer hitta någon ändå :P så länge jag bor kvar i sketna hudik.

några av mina krav..

* snygg (visst insidan räknas, men man måste ju falla också, annars skulle man ju aldrig bli intresserad?)

* Humor (lite småsjuk humor, mkt sexinvolverat, och ironihumor, typisk johanna-humor :D)

* Fräsch, ha bra hygien... haha låter ju som en självklar grejj, men har en liten story om det..

En gång så umgicks jag med en kille, snygg som f*n, vi småhångla lite och sånt, nivet... ;) hihi
och ja tänker inte gå in på några detaljer men ni fattar ;P
men det som förstörde allt och som var VÄLDIGT avtändade var att han stank svett, jag kunde inte tänka på något annat...
Jag avbröt och sa att det började bli sent och att jag måste gå hem :P
inge mer med det, jävligt synd för han var helt klart en 10 poängare, haha

sen saker som att ha en egen lägenhet och bil och jobb är stora plus.
dels för att känns lite ja jag vet inte, men att vara på pojkrummet känns lite...
sen bil är ju alltid ett plus ;) sen att han har ett jobb är bra för då har han inte för mkt tid för mig, allså låter ju helt fel, men att han inte ska ringa och tjata på mig hela tiden osv, ni fattar :P

Inte så höga krav va? eller ;O

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snart så hittar du han ;)

Postat av: mamma

Hanna har rätt...jag har jo fått min Gunnar fast det tog lite tid.Jag hoppas du har lärt dig lite av mina grova misstag...

2010-10-07 @ 06:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback