less

haha fyfan vilken seg dag jag haft, men ändå skön :P
sov till halv tre :O sen så har jag mest slappat sen dess, sett på hela första säsongen av solsidan, och sen nu tittar jag på how i met your mother :)
ska jobba imorgon men börjar inte förän sent imorgon, eller senare än vanligt..

Helgen har bestått av utgång x2
först fredagen då man kanske gick ut lite för hårt, men vad gör man inte liksom ;) hanna har ju varit hemma över helgen :) så då måste man ju offra lite så..
Sen på lördagen så gick jag och hanna ut nykter, ganska nykter iaf, eller ja vi var nykter.
Som hanna sa : konstigt det känns att vara här när man är vid medvetande.. haha!
vi var på august, vart annars på lördagar?

jajajaaa, men nu börjar en ny vecka och nya tag, ska vara lugn ett tag nu har jag tänkt, den har ni hört förut va ;)
näe men ska ta en vit månad? tror ni det går?
jarå, skulle man haft en pojkvän så hade jag inte haft några problem som alls med det, men ja, är man singel så vill man ju ut och checka utbudet ;) (som suger dock)

hihi, nu blire lite mer how i met your mother sen säääng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback