Kanske danmark snart <3

ja fan vad nice det borde, saknar alla där nere, kusinbarnen växer som bara den och man hinner knappt träffa dom små :(
mamma ska nämligen åka ner snart, tänkte kanske hänga på :)
vore ju trevligt, lite varmare där nere kanske? haha man kan ju hoppas ;)

något som ska inhandlas då iaf är SPRIT ! haha
näe men det är ju sååå mkt billigare där än här hemma, kan man köpa lite och ha så man kan ställa i barskåpet ;)

som denna, kostar 229 kr i Sverige, och ungefär 150 i danmark. så om jag inte åker ska jag nog be mamma om en sån :D och mamma du läser ju min blogg så kanske inte behöver fråga nu heller för nu vet du ;)


någon sån här också kanske? GaJol är typ halstabletter i danmark, så det är lakrisshots det här med :) gött som satan, dom här har jag ju faktiskt smakat, har inte smakat den där andra... någon som vet om den är god? jag vill köpa för att prova mest :) (kostar också ungefär 150 kr st)

jaja, nu sitter jag iaf och tittar på danska matbutikers hemsidor, har inget bättre för mig... blir väll ett bad snart ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

kollar du danska matsidor...det bör vara höjden av leda...

2010-10-15 @ 02:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback