hur fan hinner man?

allså jag fattar inte hur jag skulle hinna med allt jag gör ifall jag jobbade heltid... skulle dock vilja jobba heltid.. :P
haha
näe men jobbar jag inte så städar jag trapphus, eller på gunnars jobb, gör jag inte det så tränar jag... hårt liv liksom ;)
eller inte, inte så värst jobbigt, men tänkte på det om jag skulle jobba heltid på systemet så skulle jag måstat städa alla mina trapphus på kvällarna.. undra när mina dagar skulle sluta då?

Aja rätt nöjd som det är just nu :) kommer hem på kvällarna, myser med mig själv, bad, tända ljus, smallville
och min sköna säng <3




1. SJUKT god, lite som godis faktiskt, så är man sugen på ngt på kvällen så äre perfa att ta ett glas sådant, bra för magen med! fast vet inte hur nyttigt det är dock :P

2. Använde mina linser för sista gången

3. Middag, pillrena är c-vitamin och B-vitaminer (ifall ni undra liksom ;)

4. Tomt i lägenheten :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback