ujujuj

fan nu har jag varit sjuk i en vecka, och måndagmorgon så blev det värre....
och idag har det varit väldigt jobbigt :(
men nu börjar det bättre sig, gunnar kom med soppor, isglass och halstabletter :) nu efter att ha knaprat i sig en massa tabletter, ätit isglass med glädje och ätit god soppa så börjar humöret klättra mot toppen igen...

imorgon börjar jag 07.00 PHU :( hoppas på att få sluta lite tidigare, ska ju på BIOOOOOO
Harry potter :D med danne, pubmacka innan :)
så bra att min sjukdom börjar bli bättre...

imorgon : jobb, pubmacka, bio
Torsdag: mot mamma och Gunnar ute i fläcka :)
Fredag: STHLM
Lördag: STHLM
Söndag: STHLM
Måndag: STHLM
Tisdag: STHLM (kurs med jobbet, sen åker jag hem)

Såååå det blev sthlm ändå :)
har sparat en del pengar nu så lite shopping och julklappsinhandlade kanske man hinner med? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback