tooonight

underbar kväll igår, och ikväll ska det bli minst lika bra.
snart kommer elin, hanna och johanna hit. då blire lite singstar.. jag hoppas på att vi ska sjunga annat än svenska hit och schlager som det bara brukar bli, fast iof så är det mest när angelica är med ;)

Lite rock, rock legends, 90´s, 80´s osv :D

sen efter vi tröttat ut våra stämmor med ljuvlig sång så blire bio :)
Saw 3D, som jag från början var väldigt skeptisk till då jag lessnat på Saw-filmerna efter den 4 e :P
tycker det blivit lite för mkt och lite för osammanhängande...
men så blire att jag ska gå på den här ändå :P

tittade in trailern och den verkade ju inte sååå pjokig, sen 3D är ju alltid nice, får dock hoppas att det inte blir samma effekter som i trailern ;) höhöhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback